Ana içeriğe atla

ASBÜ kurumsal mail hesabınıza ve diğer tüm online servislere ASBÜNET üzerinden ulaşabilirsiniz.

Eğer kurumsal mail hesabınıza daha önce hiç giriş yapmadıysanız ya da şifrenizi bilmiyorsanız lütfen aşağıdaki adımları uygulayınız.

1-ASBÜNET Şifre İşlemleri sayfasında “Sıfırla / Reset” linkini tıklayarak açılan formu doldurunuz. Formdaki "Kullanıcı adınız" kısmına akademisyen için isim.soy isim , öğrenci için öğrenci numaranızı giriniz. Şifremi sıfırla butonuna tıklayarak sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza kısa mesaj ile sistem tarafından verilen şifrenizin iletilmesini sağlayınız. 

2-Cep telefonunuza gelen kısa mesajdaki şifre ile ASBÜ kurumsal hesabınızı kullanabilirsiniz.

3-İsterseniz şifrenizi, ASBÜNET Şifre İşlemleri sayfasındaki Güncelle / Update linkini tıklayarak açılan formu doldurup yeni bir şifreyle değiştirebilirsiniz. Yeni şifrenizi, şifre politikamıza* uygun olarak oluşturmalısınız.

Not: Eğer sıfırlama işlemi sırasında "Mesaj iletildi" bildirimi gelmesine rağmen mesaj cep telefonunuza iletilmediyse ya da "Sistemde kayıtlı numaranız bulunamadı" hatası alırsanız;

Öğrenci Bilgi Sistemi’ne girerek profil bilgilerinizdeki telefon numaranızı güncelledikten sonra bid@asbu.edu.tr adresine akademisyen için isim, soyadı ve bölümünüz; öğrenci için öğrenci numarası, isim, soyadı ve bölümünüzün olduğu bir mail atınız. Telefon numaranız Bilgi İşlem tarafından kısa sürede güncellenecektir. Kısa bir süre sonra bu adımları tekrarlayınız.

* ASBÜ Şifre politikamız

- Son 3 şifrenizi kullanamazsınız.

- Şifreniz en az 7 karakterden oluşmalıdır.

- Şifrenizde en az bir rakam, bir büyük harf, bir küçük harf ve bir özel karakter(.!@#$%^&*) bulunmalıdır.

- Şifreniz adınızı ve soyadınızı içermemelidir.


Saygılarımızı sunar, sağlıklı günler dileriz.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı