ASBÜ kurumsal mail hesabınıza ve diğer tüm online servislere ASBÜNET üzerinden ulaşabilirsiniz.
Eğer kurumsal mail hesabınıza daha önce hiç giriş yapmadıysanız ya da şifrenizi bilmiyorsanız lütfen aşağıdaki adımları uygulayınız.
1-ASBÜNET Şifre İşlemleri sayfasında “Sıfırla / Reset” linkini tıklayarak açılan formu doldurunuz. Formdaki "Kullanıcı adınız" kısmına akademisyen için isim.soy isim , öğrenci için öğrenci numaranızı giriniz. Şifremi sıfırla butonuna tıklayarak sistemde kayıtlı olan cep telefonu numaranıza kısa mesaj ile sistem tarafından verilen şifrenizin iletilmesini sağlayınız.
2-Cep telefonunuza gelen kısa mesajdaki şifre ile ASBÜ kurumsal hesabınızı kullanabilirsiniz.
3-İsterseniz şifrenizi, ASBÜNET Şifre İşlemleri sayfasındaki Güncelle / Update linkini tıklayarak açılan formu doldurup yeni bir şifreyle değiştirebilirsiniz. Yeni şifrenizi, şifre politikamıza* uygun olarak oluşturmalısınız.
Not: Eğer sıfırlama işlemi sırasında "Mesaj iletildi" bildirimi gelmesine rağmen mesaj cep telefonunuza iletilmediyse ya da "Sistemde kayıtlı numaranız bulunamadı" hatası alırsanız;
Öğrenci Bilgi Sistemi’ne girerek profil bilgilerinizdeki telefon numaranızı güncelledikten sonra bid@asbu.edu.tr adresine akademisyen için isim, soyadı ve bölümünüz; öğrenci için öğrenci numarası, isim, soyadı ve bölümünüzün olduğu bir mail atınız. Telefon numaranız Bilgi İşlem tarafından kısa sürede güncellenecektir. Kısa bir süre sonra bu adımları tekrarlayınız.
* ASBÜ Şifre politikamız
- Son 3 şifrenizi kullanamazsınız.
- Şifreniz en az 7 karakterden oluşmalıdır.
- Şifrenizde en az bir rakam, bir büyük harf, bir küçük harf ve bir özel karakter(.!@#$%^&*) bulunmalıdır.
- Şifreniz adınızı ve soyadınızı içermemelidir.
Saygılarımızı sunar, sağlıklı günler dileriz.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı